Пограймо в декаданс...
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20030318/448-2-1.jpg)
Крім невиразної Караванської, що зробила все ж більше ставку на трендовість (що значить усього-на-всього модні нині тенденції), аніж на концептуальну глибину, розчарував і Олексій Залевський. Картинки авангардистів на маєчках у першої і колірну «кашу» у другого прозрінням не назвеш. Майки з орнаментом Залевський вже проходив, а яскраві вставки, а-ля телевізійна мережа на тлі оливково-сірих квітів на чоловічих моделях, виглядали непереконливо. Набагато краще — чоловічі чорні брюки- кльош у вузьку білу смужку. Знов-таки трендова річ. Ось, власне, й усе. Складно пригадати ще що-небудь «отаке». Можливо, Залевський, після торішньої доволі вдалої колекції в чорних тонах наразі ніяк не може знайти оптимальне поєднання більш світлих тонів. Найбільш його вдалі роботи на нинішніх «Сезонах...» були також із переважаючим чорним кольором. Але і таких було не багато. Поєднання комерціалізації та авторського підходу, загалом, проходить у Залевського з перемінним успіхом.
А ось як можна комерційні речі зробити концептуально, яскраво вираженими авторськими, блискуче показала Лілія Пустовіт. Її шоу на подіумі відкрили запрошені «зірки» Сашко Положинський і хлопці з групи ТНМ Конго. Колекція буржуазно-урбаністична, і на модних кумирах молоді одяг виглядав як влитий. Проте, і музичний ряд — добротний сучасний мейнстрим — підказував напрямок колекції. «День» вирішив поцікавитися враженнями від показу Лілії Пустовіт у відомих українських телеведучих.
Ольга ГЕРАСИМ’ЮК, ведуча ток-шоу «Без табу» «1+1»:
— Я в захваті! Лілю дуже люблю за те, що в неї завше так багато справжнього «драйву» в колекціях, чудово підібрано моделі. А ці юні обличчя й молоде завзяття в її показах мені, наприклад, дуже близькі, бо моєму синові стільки ж, скільки цим молодим людям. Ліля — це європейський рівень. Колекції деяких інших дизайнерів мені також вдалося побачити, але, чесно кажучи, я фанат Лілії Пустовіт і завше приходжу саме на неї.
Алла МАЗУР, ведуча ТСН «1+1»:
— Мені вперше вдалося потрапити на «Сезони моди», хоча за ними стежу з самого їх початку. Для мене вони стали приємним прозрінням. «Сезони...» виявилися більш демократичним заходом, аніж я думала. Але, з іншого боку, досить офіційним і серйозним, а я чекала, що це буде більш вузька і закрита тусовка. Але я тут зустріла багато своїх знайомих, що цікавляться модою, й упевнена, що мета, яку перед собою ставили Володимир Нечипорук та Ірина Данилевська, — популяризувати українську моду — поступово досягається.
А ось про те, чи вдасться «Сезонам» просувати на модний ринок український «бренд», ми й спробуємо з’ясувати після закінчення тижня