«Це — стимул працювати краще»
Партнер Єгора Анчишкіна, якого «День» назвав Людиною року-2012, переконаний: відзнака — це вдалий промоушн для ІТ-індустрії, і передусім тому, що газета подала «гарний вчинок» під «правильним кутом»
«Багато друзів, колег знайомих телефонували і казали, що бачили в газеті «День» таку супер «штуку» зі мною», — поділився з «Днем» тим, як провів перші дні 2013-го в новому амплуа співзасновник проекту Viewdel Єгор Анчишкин. Нагадаємо, редакція відзначила ІТ-шника особливою номінацією призом-призів від нашої газети «За надихаючий приклад для молодого покоління» («Людина року-2012 за версією «Дня» — Єгор Анчишкин. Той, хто пройшов крізь армію ІТ-конкурентів», «День» від 28-29 грудня 2012 року).
«Звичайно, це — не перше моє інтерв’ю про наш проект Viewdel, — говорить Анчишкин, — тому важко говорити про якісь рецензії чи відгуки. Я кращу зауважу те, що ви цією номінацію відзначили ІТ-сектор. Крім того, зробили це з правильним акцентом. «Це — просто супер, що ви саме у такий спосіб звернули увагу своїх читачів на ІТ. Це — дуже прогресивно», — резюмував Анчишкин.
Партер Єгора співзасновник проекту Viewdel Максим Школьник переконаний: відзнака «Дня» — це вдалий промоушен для ІТ-індустрії, і передусім тому, що газета подала «гарний вчинок» під «правильним кутом». Йдеться про акцент на чесно зароблені гроші та спадковість поколінь, а не на те, що ЗМІ має захищати ІТ від... держави чи «відбілювати» в не завжди прозорих ситуаціях.
Максим ШКОЛЬНІК, керівник українського представництва компанії Semanetics, керуючий партнер венчурної компанії Technobridge:
— Кожен гарний вчинок вартий визнання. Колись старші товариші мені говорили: не достатньо зробити гарний вчинок, треба його правильно представити. Що ж до того, що окремі сфери життя, а зокрема галузі економіки, потребують особливої уваги ЗМІ у якості зокрема захисту, то щодо ІТ-індустрії я не зовсім згоден. Адже якщо ми говоримо про ситуації з Простопринтом та Розеткою.юа, то я навпаки переконаний, що ЗМІ невиправдано перегріли інформаційне поле. Можливо, у мене склалось таке враження тому, що мені відома ситуація зсередини, а відтак я краще обізнаний. Подібні речі не залежать від сфери ведення бізнесу. Не можна сказати, що проблеми Простопрінту чи Розетки — це проблеми лише ІТ-бізнесу. І причини цих проблем пов’язані не лише з тим, що в нас, як говорили «захисники» цих компаній, погана держава, а в тому, що бізнесмени не завжди використовують абсолютно законні методи його ведення. До речі, я нещодавно прочитав у коментарі одного із колег по ринку. одну дуже цікаву річ. Він сказав, що держава нам насправді дуже допомагає, тому що своєю часом не зовсім «адекватною» поведінкою відлякує таких великих гравців як «Амазон» (один із найпотужніших гравців на світовому ринку інтернет-комерції. — Авт.). І це грає на руку локальному бізнесу, бо він в стані розвиватись активно. Звичайно, це досить спірне твердження, але воно мені сподобалось. Хоча, я звичайно, переконаний. що нормальна конкуренція пішла б лише на користь споживачу та добросовісному бізнесу. Це — стимул працювати краще. Власне, як і нагорода «Дня».