Перейти до основного вмісту

За перші три тижні — понад 600 відгуків

Укрпошта запустила оцінку якості роботи відділень за QR-кодом
05 вересня, 19:28

Укрпошта продовжує розвивати сервіси для покращення роботи відділень. У серпні впроваджено систему оцінки якості роботи працівників та відділень через QR-код, розміщений у 784 об’єктах зв’язку, що розташовані в обласних центрах. За перші три тижні роботи проєкту надійшло 600 оцінок клієнтів цих відділень, ідеть у інформації пресслужби АТ «Укрпошта», що надійшла на адресу «Дня».

«Ми віримо, що змінити щось на краще в Укрпошті можна, лише якщо не мовчати. Тому всіляко розвиваємо канали зворотного зв’язку та максимально спрощуємо саму процедуру. Клієнти можуть подзвонити, написати листа, відправити повідомлення в соцмережах. А сьогодні ще й просто навести свій смартфон на QR-код, зображений у відділенні. І ми миттєво отримуємо відгук. Це дасть нам не лише працювати над помилками, а й радіти позитивним змінам, які постійно впроваджуємо, і які уже відчуває кінцевий споживач», — зазначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

Нагадаємо, Укрпошта має найбільшу мережу відділень в Україні — понад 11 000 тисяч відділень. У компанії працює понад 73 тисячі працівників, із яких понад 53 тисячі — представники виробничих професій.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати