Перейти до основного вмісту

Пам’яті Небесної сотні

20 лютого у Національній філармонії виконуватиметься знаменитий «Реквієм» Моцарта і Stabat Mater сучасного маестро Олександра Родіна
18 лютого, 16:30
ВИСТУПАЄ ОДИН ІЗ УЧАСНИКІВ КОНЦЕРТУ, СОЛІСТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОПЕРИ УКРАЇНИ СЕРГІЙ МАГЕРА / ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

Програму представить Ансамбль класичної музики ім. Б.Лятошинського (диригент — Богдан Пліш) та солісти: Сергій Магера (бас), Тетяна Гавриленко (мецо-сопрано), Алла Родіна (сопрано), Іванна Пліш (сопрано) Марія Березовська (мецо-сопрано) і Олександр Чувпило (тенор).

До речі, Stabat Mater Дж. Б. Перголезі (композитора початку ХVIII ст.) — один із найвідоміших творів світу.  Саме він надихав багатьох композиторів різних епох, зокрема Вівальді,  Гайдна, Верді, Шуберта, Пуленка, Шимановського, Пярта та інших. І от, у листопаді минулого року (в рамках «Київ Мюзік Фесту») відбулася  прем’єра Stabat Mater Олександра Родіна. «Знаний київський композитор створив один із найбільш вражаючих щодо драматизму і сили дії музичних творів. Це духовний гімн-реквієм, написаний для солістів і струнних у 11 номерах. Stabat Mater — проникливо сучасний твір, який із перших акордів захоплює поєднанням чистої гармонії й дисонансу, ліричних і безвихідно-драматичних моментів, мелодизму і майже какофонії, плачу і гніву...» (див. «День» № 227, 2015 р.). Свій твір маестро присвяти героям Майдану.

— Найдраматичніші моменти історії, на мій погляд, малюють незмінні у всі часи чіткі контури Апокаліпсису: кров і вогонь, страх і мужність, ненависть і любов, біль і незломлений дух, смерть синів і скорбота матерів, — підкреслив О. РОДІН. — Чи змінилися відчуття матері, яка втратила сина, з часів Христа і Діви Марії? З цього питання й народилася ця музика. Але тільки істинна єдність виконавців і твору наповнює музику життям. Грати музику Stabat Mater без віри в неї безглуздо — публіка її не прийме...

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати