Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Реальність – це те, у що ми віримо

«Мотузка» — прем’єра у Київському театрі на лівому березі Дніпра
15 грудня, 10:07
СВІТЛАНА ОРЛІЧЕНКО (ПАЦІЄНТКА, АДВОКАТ) І АНАТОЛІЙ ЯЩЕНКО (ЛІКАР) У ВИСТАВІ «МОТУЗКА» / ФОТО ЄВГЕНА ЧЕКАЛІНА

17 і 18 грудня відбудеться прем’єра трагікомедії «Мотузка» сучасного ізраїльського драматурга Міхаіла Хейфеця у постановці Олексія Лісовця. Родзинкою перших  показів стане присутність на виставі драматурга.

Автор п’єси — Міхаіл Хейфец — письменник, режисер, драматург нині живе і працює в Єрусалимі.  Вистава стане своєрідним дебютом драматурга в Україні, хоча Міхаіл Хейфец досить відомий сучасний автор, його п’єси здобували відзнаки на численних драматургічних конкурсах. Зокрема, за п’єсу «Мотузка» М.Хейфец став Лауреатом міжнародного конкурсу драматургії «Баденвайлер-2010» і навіть в Китаї вона була включена у збірку сучасних текстів для театру.

Ця п’єса про людську природу, нескінченну складність людської свідомості та парадоксальність світосприйняття. Сам автор представляє її так: «Жанр — похмура комедія з життєрадісним фіналом. П’єса «Мотузка» — дещо незвична за своєю побудовою. На перший погляд абсолютно незв’язані між собою сцени, як частинки пазла, поступово складаються до фіналу в цілісну закінчену історію. Парадокс полягає в тому, що, незважаючи на комедійний характер кожної окремої сцени, — в цілому річ вийшла більш ніж сумна. П’єсу легше прочитати, ніж коротко пояснити: як і про що вона написана».

А ось, що про свою роботу розповідає постановник вистави Олексій Лісовець: «Найбільше мене зацікавила в п’єсі незвичайність її побудови — нелінійність розповіді, архітектонічна розірваність сюжету. Ставити такий матеріал і ризиковано, і цікаво. У театрі це рідкість, коли тільки додивившись до кінця стає зрозуміло про що мова. З одного боку, глядач звик сприймати послідовні сюжети. Але з іншого — гумор, що закладений у кожний епізод в хорошій постановці має бути самодостатній, щоби не слабшала глядацька увага. Ще одна особливість п’єси — різна жанрова стилістика епізодів. Одні сцени — це стендап, інші — практично естрадна мініатюра, а в масових сценах суду виникає театр абсурду. І це режисерське завдання: всі ці стилістично, жанрово і, тим більше, архитектонічно різні шматки зібрати в ціле, я й намагаюся вирішувати.

Сценографію вистави розробив Ігор Несміянов, костюми Христини Корабельникової.

У виставі зайняті: Олеся Жураківська, Світлана Орліченко, Сергій Кіяшко, Анатолій Ященко, Акмал Гурезов, Микола Боклан, Михайло Кукуюк, Андрій Ісаєнко, Олексій Тритенко, Олександр Піскунов, Юрій Радіонов, Михайло Досенко та Антон Вахліовський.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати