Доженемо розкручених телемонстрiв!
Нову рубрику телеклубу «Дня» буде присвячено тому, що «в телевізорі» сьогодні побачити не можна, але, наскільки можна судити за матеріалами, що вже є в редакції, — хотілося б. Неординарні і перспективні ідеї. Дуже часто вони літають в білятелевізійному просторі, так і не втілюючись у реальному телевиробництві. І основна проблема, як не дивно, не у відсутності вільних коштів, що обертаються в телебізнесі, а у відсутності реальних механізмів регулювання попиту й пропозиції, технології купівлі-продажу потенційного телепродукту. При відповідній якості вже готовий телепродукт можна завжди продати, оскільки право власності на нього — авторське право — захищено законом. Що ж до самої ідеї, яка, власне, і являє цінність, то, якою б геніальною вона не була б, ані реєстрації заявок, ані видачі авторських свідоцтв на невтілені задуми законом про авторські права не передбачено. І, не маючи достатніх зв’язків у корпоративно замкненому просторі вітчизняного виробництва, ви навряд чи зумієте проштовхнути свій задум. Адже спочатку його треба представити й запропонувати. І де гарантія, що після чергової ввічливої відмови на вас не чекає сумний сюрприз у вигляді відвертого або закамуфльованого плагіату?
Відкриваючи свою «Телебіржу», ми беремо на себе не так посередницьку, як правозахисну місію. Репрезентуючи телеідеї та їх авторів, ми таким чином хочемо засвідчити їх взаємну приналежність. І сподіваємося, що це слугуватиме поштовхом для розвитку цивілізованого інтелектуального ринку, де навіть ті ідеї, що носяться в повітрі, слiд купувати, а не привласнювати.
Iз професійним сценаристом Оленою Косенко «Телеклуб» вже знайомив своїх читачів. І саме як стару знайому ми вибрали її для прем’єри нашої «Телебіржі». Хочеться лише нагадати, що принцип публікації полягає в тому, щоб заінтригувати, але не розкривати...
— Ігрова інформаційно-розважальна програма, автором проекту якої я є, присвячена кінематографові. Саме тому виробництво й розміщення подібної програми доречне передусім на каналі, що орієнтований на кінопоказ. Особливості мого проекту полягають як в оригінальному доборі конкурсних завдань, так і в нетрадиційному способі спілкування з глядачами. Кожний глядач моєї програми може стати конкурсантом, а згодом — призером, практично не встаючи з улюбленої канапи. Програма претендує на 10 хвилин ефірного часу і виходити в ефір може як щодня так і щотижня. Мій проект може реалізовуватися й існувати як у вигляді самодостатньої та самостійної ігрової програми, так і репрезентувати кінопродукцію, що пропонується глядачам тим або іншим каналом. Це залучатиме до перегляду набагато більшу аудиторію.
Iз новими ідеями «Телебіржа» знайомитиме своїх читачів один раз на місяць. Ми ж із задоволенням дізнаємося про них із ваших листів на адресу редакції, а також телефоном 414-91-26. Ну а головний приз для нас і для вас — звістка про те, що ідею — продано!..