Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

МЕДІА-НОВИНИ

28 листопада, 00:00

Перший Національний покаже виставу Андрія Жолдака про Голодомор

29 жовтня «Перший» транслюватиме виставу відомого театрального режисера Андрія Жолдака «Ленін Love. Сталін Love» за мотивами роману Василя Барки «Жовтий князь». Про це повідомляє сайт Першого Національного. Повідомляється, що вистава, присвячена трагічним подіям 1932—1933 років в Україні, — це «перше в історії українського театру масштабне звернення до найтрагічніших сторінок національної історії». У створенні вистави крім режисера Андрія Жолдака також брали участь актори черкаського театру, болгарська художниця Тіна Дімова та російський композитор Володимир Кликов.

О 19:00 глядачі побачать першу частину вистави, а о 20:00 — другу.

Мін’юст відкриє доступ до Держреєстру друкованих ЗМI

З 10 грудня 2008 року Міністерство юстиції України відкриє доступ до Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності, повідомляє ЛігаБізнесІнформ з посиланням на прес-службу Міністерства юстиції Україні. Доступ для відомостей про друковані ЗМІ планується надавати всім без винятку фізичним і юридичним особам — громадянам, інститутам громадянського суспільства і т.п. У реєстрі можна буде отримати інформацію щодо прізвища, імені, по батькові або найменування фундатора (співзасновників) видання. А також про різновид видання; його назву; серію й номер свідоцтва про державну реєстрацію друкованого ЗМІ; дату державної реєстрації друкованого ЗМІ; орган, що здійснив державну реєстрацію друкованого ЗМІ. Доступ до реєстру здійснюватиметься через веб-сайт Адміністратора реєстру — державного підприємства «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України (www.informjust.ua). Також на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (www.minjust.gov.ua) планується розмістити посилання на відповідний веб-сайт Адміністратора реєстру. Таким чином суспільству буде відкрита інформація стосовно фундаторів і співзасновників видань. Дані з Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності також нададуть можливість переконатися в наявності державної реєстрації того чи іншого друкованого видання, а також можуть допомогти при виборі назви новоствореного друкованого ЗМІ, оскільки українське законодавство забороняє проведення державної реєстрації друкованих видань з однаковими назвами.

У Білорусі дозволили друкувати й розповсюджувати дві незалежні газети

Це видання «Народная воля» та «Наша ніва», повідомляє «Телекритика» з посиланням на сайт «Нашай нівы» (www.nn.by). «Народная воля» виходитиме двічі на тиждень, а в майбутньому може перейти в щоденний режим. «Наша Ніва» й раніше друкувалася на території Білорусі, але не могла легально розповсюджуватися. Адміністрація президента Лукашенка повідомила редакції цих видань, що проблеми їхнього розповсюдження можуть бути вирішені, але поки що невідомо, коли саме видання повернуться в мережу розповсюдження преси. Зараз ведуться переговори з відповідними підприємствами-розповсюджувачами. Видання також повернуться до передплатного каталогу державного підприємства «Белпочта».

Медіа-магнат Руперт Мердок: І Iнтернет не знищить газет

Руперт Мердок, який є главою правління та генеральним директором «Ньюз Корпорейшен», у зверненні до Австралійської телерадіомовної корпорації сказав, що тоді як представники інших галузей бізнесу активно освоюють веб-простір, дуже багато журналістів вдаються до збоченого задоволення нагнітання ситуації навколо близької смерті газет. Публікацію звернення у виданні The Guardian цитує «МедіаБізнес».

«На відміну від фаталістів і песимістів, я вірю, що газети досягнуть нових вершин у ХХІ столітті», — сказав він, додавши, що дуже багато керівників друкованих видань думають, що саме в процесі друкування й полягає бізнес. Він пояснив, що тоді як друковані версії деяких газет істотно скоротять свій наклад, вони зможуть отримати джерела прибутку в інших сферах, таких, як веб-сайти та e-mail-розсилки, що постачають новини на замовлення, а також рекламу. «У новому столітті форма доставки може змінитися, але потенційна аудиторія нашого журналістського матеріалу багаторазово збільшиться. Наш справжній бізнес полягає в тому, щоб демонструвати нашим читачам висококласний журналістський стиль і чудові думки», — зауважив Мердок. Медіамагнат сказав, що він займався реструктуризацією веб-сайту Wall Street Journal, щоб запропонувати три яруси матеріалу: новини у вільному доступі; другий — більш детальний, для передплатників; третій — преміум-класу для новин найвищого фінансового рівня на замовлення.

Він зазначив, що двома найбільш серйозними викликами, що стоять перед друкованими виданнями, є конкуренція з новими технологіями, а також «самовдоволення й зарозумілість», що гноїться в серці деяких редакцій.

«Склалася практика, коли купка редакторів могла вирішувати, що було новиною, а що ні. Сьогодні редактори втрачають таку владу. Інтернет, наприклад, забезпечує доступ до тисяч джерел, що надають новини, які редактор може проігнорувати. А якщо ви не задоволені цим, то можете започаткувати власний блог, публікуючи й коментуючи новини самостійно».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати