Регіони: мобілізація у мережі
Не чекаючи на реформу місцевих ЗМІ, активні журналісти створюють власні цікаві та близькі читачеві медіа-проекти. Про деякі з них — у сьогоднішньому «Прес-клубі «Дня»
Про перетікання найбільш активної та освіченої частини української аудиторії в Інтернет не писав хіба що лінивий. Хоча прихильників традиційних мовників все ще більшість, цей процес невпинний, і стимулює його також те, що традиційні ЗМІ, а особливо телебачення, не надто прагнуть підлаштовуватися під смаки просунутої аудиторії, яка хоче бачити/читати/слухати якісну і цікаву інформацію.
Утім, останнім часом у медійному просторі України помічено ще одну не менш важливу тенденцію. На фоні здебільшого закостенілих місцевих телебачення і преси розвиваються та привертають увагу аудиторії різноманітні регіональні інформаційні проекти у мережі. Вони — динамічні, активно працюють із новими формами, розуміють свого читача, а головне — пишуть про нього і для нього. Тоді як між центральними медіа та пересічним читачем часто існує певний бар’єр, який сформовано відстанню, різним стилем життя, регіональні журналісти знаходяться всередині своєї аудиторії, а тому краще розуміють її запити.
Звичайно якісна онлайн журналістика в регіонах лише набирає обертів, але у неї — чималий потенціал. Наразі пропонуємо до вашої уваги три матеріали про регіональні медіа-проекти, що вже певною мірою завоювали увагу читачів. Це відеопроект порталу неполітичних новин NGO.DONETSK.UA «Просто люди», блог Inspired та дискусійний 3D-майданчик від творців «Майдану». Вони абсолютно різні за своїм спрямуванням і представляють різні міста — Донецьк, Ужгород та Харків, але об’єднує їх прагнення продукувати якісний контент і формувати навколо себе здорове, активне суспільство.
Продовження теми в матеріалах:
Альтернатива телевізійним ток-шоу
Випуск газети №:
№47, (2013)Рубрика
Медіа