Паливна криза примушує згадати про гужовий транспорт

Нинішня паливна криза в області загрожує зруйнувати всю транспортну систему Рівненщини, особливо пасажирські перевезення.
Уже сьогодні на 65-70 відсотків скорочено міжобласні автобусні маршрути, які обслуговує найбільше на Рівненщині автотранспортне підприємство АТП-15 627.
Його директор Антон Дубинець пояснює подібні заходи величезною невідповідністю цін на пальне тарифам на проїзд. Останні розраховано виходячи з того, що дизельне паливо має коштувати 56 копійок за літр. Сьогодні ж в області середня ціна літра дизельного палива не опускається нижче двох гривень двадцяти копійок.
Ще більш важке становище з міжрайонними та внутрішньорайонними автобусними пасажирськими перевезеннями. Собівартість квитків на рейси з Рівного до низки віддалених райцентрів уже перевищує двадцять гривень. Ціна ж квитка залишається на рівні декількох гривень. У таких умовах транспортники й місцева влада опинилися в край тяжкому становищі.
Збитки від перевезень загрожують уже найближчими днями паралізувати громадський транспорт, а підняти ціни на проїзд не дозволяє катастрофічно низький життєвий рівень більшості рівненців. І дедалі більшій кількості жителів сіл області доводиться або відмовлятися від поїздок навіть у найближчий райцентр, або пересідати з «залізного коня» на парокінні вози, які не потребують дорогого пального, згадуючи своїх пращурів .