Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Пасажир стає до штурвалу

12 серпня, 00:00

Звичайно, він неодноразово був пасажиром на суші, воді та в повітрі. Імовірно, що навіть має права водія авто. Чи достатньо цього, щоб стати членом урядової команди, задекларованої як зібрання першокласних фахівців своєї справи?

Однак, мабуть, до цієї кандидатури був зовсім інший підхід. По-перше, В. Череп давній приятель Валерія Пустовойтенка. По-друге, він є досить сильною особою в українському парламенті, де очолює комітет з питань базових галузей та соціально-економічного розвитку регіонів, і через це має міцні зв`язки як із валютоносними металургією та хімією, так і з потенційно небезпечними вугільними районами.

Крім того, традиційно розважливим голосуванням В. Череп зумів не набути ворогів у жодній з фракцій чи груп Верховної Ради, він ні з ким не входить у конфлікти і до нього, депутата останніх чотирьох скликань, прислухаються як на лівому, так і на правому фланзі, хоча він сам міститься десь у центрі, активно лобіюючи при цьому інтереси будівельної галузі. Отже в парламенті він буде надзвичайно корисним Кабінету міністрів.

Валерій Череп - одна з провідних постатей і в бізнесі. У навколопарламентських колах говорять про значні обсяги приватизованих ним потужностей та довгобудів, відзначаючи, м`яко кажучи, низькі ціни "покупки". Але водночас знавців не дивує, що часом при цьому В. Череп мав на меті не власне збагачення, а відомчі чи навіть виробничі інтереси. Можна думати, що нерідко ці рушійні сили збігалися. Утім його дивацтва легко пояснюються: це людина минулої доби, коли вчили думати в першу чергу про батьківщину, але людина все ж знаходила шпаринку і для втілення особистих інтересів.

Що ж до підстав стати міністром транспорту, то окрім бажання (його власного, а також того, що виходить від прем`єра) їх тут не відшукаєш. Впливовій особі типу В. Черепа, як вважають експерти, сьогодні можуть "кинути" будь-яку посаду, аж до міністра охорони здоров`я. Не можна ж вважати серйозним приводом для лідерства будівельника у багатогалузевому транспортному відомстві декларовані наміри України прокласти через свою територію численні транспортні коридори?

Череп - міністр транспорту, безумовно, не має жодного досвіду керівництва такою розгалуженою системою в плані технологічному. Не володіє він і економічними методами управління. Але, будучи політиком і людиною впливовою, він, мабуть, зможе більш чи менш успішно лобіювати цю галузь, так само, як досі опікувався інтересами будівництва.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати