Пілоти Ту-154 самі попереджали диспетчерів?
Екіпаж Ту-154 ще за півтори хвилини до зіткнення попередив швейцарських диспетчерів про небезпеку — таку деталь трагедії у небі над Німеччиною поширило агентство РІА «Новости» з посиланням на джерела у комісії з розслідування катастрофи. Льотчики ніби повідомили на землю про сигнал небезпеки, який їм видала система TCAS — автомат, що реєструє будь- який рухомий об’єкт у радіусі 22 кілометрів. Однак диспетчери дали російським пілотам команду знизитися лише за 50 секунд до зіткнення. Командир російського повітряного судна чомусь приступив до виконання наказу диспетчера лише через 25 секунд, після повторного попередження. До цього часу спрацювала й система TCAS вантажного «Боїнга-757», з яким зіткнувся російський лайнер. За страшним збігом, комп’ютер видав пілотам транспортника такий самий наказ, який росіяни отримали від диспетчера, — знижуватися. 25 секундами пізніше машини зіткнулися. Тим часом авіадиспетчерська служба Швейцарії повідомила, що у момент катастрофи наземна система сповіщення про критичні ситуації була відключена на запланований профілактичний ремонт.
Учора вранці 139 родичів загиблих в авіакатастрофі прибули спецрейсом з Уфи на південь Німеччини. Вони привезли з собою медичні карти та особисті речі дітей, які перебували на борту лайнера. Це має допомогти у ідентифікації знайдених тіл. За останніми даними, на місці катастрофи вже вдалося знайти тіла майже всіх пасажирів Ту 154 і обох пілотів «Боїнга 757». Декого з них вжеідентифікували. Німецькі посадовці заявили, що родичам загиблих у разі необхідності нададуть психологічну допомогу і що ніхто з них не буде безпосередньо брати участь у процесі ідентифікації жертв. Батьків попередили, що вони можуть і не побачити тіла своїх дітей.
Випуск газети №:
№118, (2002)Рубрика
Панорама «Дня»