Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

ЩОДЕННИК

26 травня, 00:00
26 травня

Продавщиця відділу, в якому реалізують пиво, зреагувала на «заклик спраглого» тільки після третього звернення. Правильно дати здачу й визначити, в якому з численних холодильників розташована пляшка замовленого напою, на щастя, змогла відносно швидко. Але ось біда: дістаючи «потрібну» посудину, примудрилася її впустити. Її ж, не вагаючись, — мені й продати. Природний закон фізики: при відкриванні «постраждала» пляшка не забарилася повестися на кшталт шампанського: чистенькі за секунду до того холодильники з «невинним» морозивом «прикрасила» велика пивна калюжа. Отримала від «співробітника сфери послуг» морального ляпаса: виявляється, збовтане нею пиво слід було відкривати максимально наближено до себе. Адже тепер їй длубатися, прибираючи холодильник...

...Одного разу захотілося не пива, а соку. Процес придбання в чомусь схожий: споглядання «п’ятої точки» шалено зайнятої продавщиці та кілька спраглих вигуків «у нікуди». Четверте звернення «волаючого»: «Дівчино, ви, взагалі, обслуговуєте?». Напевно, некоректно, оскільки в невеликій лекції «на тему» розлютований працівник торгівлі пояснила: «обслуговують — на Окружній, а я — товар відпускаю». Майже в обличчя полетіли здача й покупка...

Напевно, помилився той, хто вигадав вислів «сфера послуг». Інакше — варто замислитися. Правда завжди буде на боці продавця, допоки слово «обслуговування» асоціюватиметься з дещо іншого роду працею. А крім цього — продавці так само незмінно «відпускатимуть нам товар»...

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати