Перейти до основного вмісту

Iз книгою в... ліжку

15 жовтня, 17:10
ФОТО З ФЕЙСБУК-СТОРІНКИ «ФОРУМ ВИДАВЦІВ»

Найдавніша мережа книжкових магазинів в Ізраїлі, Steimatzky, запустила оригінальну соціальну рекламу підтримки читання зі слоганом «The right book will always keep you company» (Правильна книжка завжди складе вам компанію). В основі усіх сюжетів — читання перед сном, адже у ліжко, цей надзвичайно особистій простір, читачі беруть тільки найкращі і найцікавіші книги. Тут і маг Гендальф із уже культового «Гаррі Поттера», і невгамовна Пеппі Довгапанчоха, і зосереджений Шерлок Холмс. На постерах Steimatzky читають і діти і дорослі, але не залежно від віку кожен, засинаючи, потрапляє у свою літературну казку.

У різних країнах світу книжки рекламують зі своїм специфічним культурним контекстом, проте усі реклами — яскраві і справді заохочують до читання. Наприклад, співробітники агентства Lowe Bull в Йоганнесбурзі, ПАР, створили серію креативних плакатів для сервісу Pulpbooks, що добирає книги індивідуально за запитом користувачів. Їхній девіз — «Читай, будь цікавим» (в іншому варіанті «Ти — це цікава книжка», «read yourself interesting» в оригіналі), що формує інтелектуальне сприйняття ієрархії в суспільстві за рівнем освіченості. В Росії натомість з Пушкіна, Чехова і Достоєвського зробили «фізруків», які заохочують читати методом «3 підходи по 7 сторінок щоденно...» — і ця реклама теж мала популярність.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати