Матвій Бідний: успіхи в спорті є частиною національного бренду України
Volia Space – став успішним кейсом першого Українського дому під час Олімпійських Ігор 2024 у Парижі та став кращим прикладом спортивної дипломатій в умовах війни, повідомляє Міністерство молоді та спорту України.
Про це сказав міністр молоді та спорту України Матвій Бідний під час міжнародного форуму «Сила спортивної дипломатії».
«Ми реалізували успішний кейс з Офісом Президента і НОК на Олімпійських іграх в Парижі - організували Volia Space. Коли ми ставили питання репрезентації України на Іграх, очевидним було рішення показати реальність нашої держави. За 15 днів роботи простору презентували живопис, музику, кухню, моду і спорт. Звісно, в контексті війни. Наші амбасадори дали понад 100 інтерв’ю, написано понад тисячу текстів: про війну, про життя в Україні, тренування в холодних басейнах. І це дало вагомий результат – понад 90 мільйонів переглядів новин з Volia Space», – заявив Бідний.
Він додав, що кожен спортсмен – це інфлюенсер, який має велику аудиторію, особливо для молоді. Це ж стосується і великих спортивних івентів. Адже великі спортивні події - це демонстрація можливостей держави, її сили та спроможності. Міністр підкреслив, що Україна – спортивна країна, і успіхи в спорті є частиною національного бренду України.
«Ми здобули одну з найбільших перемог, коли прапор країни-терориста був заборонений на міжнародних спортивних подіях, зокрема на Олімпійських іграх в Парижі. Однак важливо нарощувати тиск, продовжувати боротьбу в цьому напрямку. Ворог мобілізує значні політичні та фінансові ресурси, щоб повернутись у великий спорт. Ми не дамо країні-терористу це зробити», – підсумував Матвій Бідний.