«Укрзалізниця» продовжила дослiдну експлуатацію швидкісних електропоїздів

«Укрзалізниця» (УЗ) продовжила до 31 серпня 2013 року дослідну експлуатацію десяти двосистемних швидкісних електропоїздів HRCS2, виробництва південнокорейської Hyundai Rotem і двох EJ675 чеської Skoda Vagonka. Як повідомили в УЗ, дане рішення було прийняте за результатами засідання міжвідомчої приймальної комісії. «Продовжуються планові роботи з модернізації й адаптації нових двосистемних електропоїздів з метою підвищення надійності роботи систем і вузлів нової техніки», — акцентували в компанії.
Наголошується, що Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту разом із Hyundai Rotem завершує санітарно-гігієнічні випробування, проходження тестових кривих ділянок залізниці, випробування нових струмоприймачів (чеського виробництва. — Авт.), встановлених на одному з 10 електропоїздів, а також акумуляторних батарей підвищеної ємності українського виробництва («День» №21 від 6 лютого). Крім того, за підсумками дослідної експлуатації в зимовий період двоповерхових поїздів Skoda Vagonka, пропонується доопрацювати конструкцію електропоїздів.
«Дослідна експлуатація, на відміну від постійної, дозволяє фахівцям частіше перевіряти надійність рухомого складу та зобов’язати виробника усувати виявлені недоліки», — додали в компанії. Нагадаємо, зараз на залізницях України проходять випробування два двосистемні швидкісні електропоїзди ЕКр1, виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Очікується, що до літа вони почнуть курсувати за маршрутом Дніпропетровськ — Сімферополь.