Дніпропетровці шукають, чим привабити іноземних туристів
У регіоні почала роботу «гаряча лінія», що приймає пропозиції громадян![](/sites/default/files/main/articles/09102013/2petrikivka.jpg)
На Дніпропетровщині почала роботу «гаряча лінія», яка приймає пропозиції щодо розвитку туризму в регіоні. Спеціальний кол-центр відповідатиме на телефонні дзвінки і фіксуватиме ідеї, що надходять від мешканців області. За ініціативою голови обласної ради Євгенія Удода нещодавно почато розробку стратегії розвитку туризму в регіоні до 2020 року. Як повідомляє прес-служба глави облради, тривалість акції розрахована на три тижні. Свої пропозиції всі охочі можуть надсилати на електронну пошту або озвучувати ідеї по телефону. «Головна мета акції — почути пропозиції, що надходять від людей, адже досягти їх успішної реалізації можна лише тоді, коли вони «живі», тобто запропоновані і підтримані саме жителями нашої області. Будь-яке зачинання має бути відкритим для людей і реалізовуватися за участю громадськості. В процесі цього ми, можливо, відкриємо абсолютно нові туристичні об’єкти, які раніше не були включені до списку пам’ятних місць і пам’яток Дніпропетровщини», — зауважив Є.Удод.
Керівництво області вважає, що на сьогоднішній день туристичний потенціал регіону використовується далеко не повністю. Тому першочерговим завданням для зміни ситуації є розробка детальної стратегії розвитку туризму в Дніпропетровській області. З цією метою вже запросили кращих експертів у туристичній галузі. Передбачається, що основні напрями туризму представлятимуть Дніпропетровськ як космічну столицю, розкажуть про культуру Петриківського розпису, про історію Запорізької Січі, промисловий туризм і природу степового Придніпров’я з відвідинами заповідників.
Вже зараз до кол-центру надходять десятки дзвінків та електронних повідомлень. «Після закінчення акції ми сподіваємось отримати «живий» відгук мешканців регіону. Справа експертів — перетворити ці пропозиції на ефективну систему розвитку туризму», — підкреслив голова обласної ради. Дніпропетровці, які представлять найкращі ідеї з розвитку туристичних маршрутів або вкажуть цікаві об’єкти, отримають грошові премії у розмірі п’ять тисяч гривень.
Варто сказати, що на Дніпропетровщині останніми роками вже розроблені і користуються попитом маршрути «зеленого туризму». Зокрема обласне КП «Центр зеленого туризму і народних ремесел» встигло «обкатати» маршрути до Петриківки, на фортецю Кодак, козацький хутір Галушківка, до колиски козацтва — Нікопольського району, де знаходиться могила легендарного отамана Сірка, а також у Покровський район, де свого часу діяв батько Махно. Нові можливості для розширення туризму дніпропетровці намагаються знайти і за межами свого регіону. Лише у нинішньому році презентація основних туристичних «брендів» Дніпропетровщини, зокрема Петриківського розпису, відбулася у штаб-квартирі ЮНЕСКО в Парижі, посольстві України в столиці Євросоюзу Брюсселі, Греції, Чехії та Об’єднаних Арабських Еміратах. Нині, на запрошення голови Дніпропетровської облради, в регіоні перебуває делегація журналістів з провідних засобів масової інформації Італії, Іспанії та Австрії, яких знайомлять з туристичним потенціалом.