ЗНО не може бути абсолютним показником якості навчання, – Гриневич

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич заявляє, що в Україні немає достатніх інструментів для об'єктивного рейтингування шкіл, а зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) не може бути абсолютним показником якості навчання. За словами Гриневич, у багатьох країнах для визначення рейтингу шкіл використовується специфічний показник «додана освітня вартість», повідомляють на сайті Міністерства освіти і науки.
«Я абсолютна противниця рейтингування шкіл за результатами ЗНО, адже це оцінювання створене для перевірки знань учня, але не відображає прогрес школяра у навчальному закладі», – сказала вона під час спілкування з освітянами на Одещині.
«Він враховує початковий рівень учнів, що навчаються в школах, їхній соціальний стан та прогрес, якого вдалося досягнути учню в школі», – пояснила міністр.
Гриневич вважає, що часто за високими результатами ЗНО стоїть не тільки і не стільки школа, а спроможність батьків створити особливі умови для розвитку дитини.
Нагадаємо, 23 травня в Україні стартувала основна сесія ЗНО.