Український брендинг "Євробачення" відзначили на міжнародному конкурсі
Київське креативне агентство Banda Agency відзначили на міжнародному конкурсі Red Dot Design Award за брендинг цьогорічного пісенного конкурсу "Євробачення", що пройшов в Україні.
Про це повідомляє DW.
Брендинг "Євробачення" отримав найвищу нагороду Best of the Best у категорії комунікаційний дизайн.
Креативний директор та співзасновник Banda Agency Павло Вржещ зазначив, що метою агентства було знайти оригінальний образ, який був би пов'язаним з Україною. Таким образом стало намисто.
"Нам сподобалося, що воно складається з багатьох намистинок. І це справді про "Євробачення", коли в одне місце з'їжджаються люди з різних країн і там стається щось красиве", - пояснює Вржещ.
На його думку, "намистова" ідея Banda Agency стала проривом для брендингу та дизайну цього пісенного конкурсу в принципі.
"Ніколи раніше у "Євробачення" не було такого дизайну, який міг би сподіватися хоч на якісь нагороди та увагу дизайн-спільноти", - каже креативний директор.
Цього року на комунікаційну категорію Red Dot Design Award було подано понад вісім тисяч заявок з 50 країн, розповів представник конкурсу Бйорн Штайнгофф.
Рішення про відзначення найкращих приймало міжнародне журі у складі 24 експертів з 11 країн. Їхню увагу привернула ідея Banda Agency з намистом та загалом "чудовий дизайн", вважає представник конкурса.
Red Dot Design Award є однією з найпрестижніших щорічних нагород у галузі дизайну, яку вручає Центр дизайну землі Північний Рейн-Вестфалія.
Відзнаку Best of the Best у категорії комунікаційний дизайн цього року отримали лише 67 робіт з понад 8000 заявок.