Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Друге автодихання закону

01 березня, 00:00

Учора на київському авторинку «Центральний» абсолютно не спостерігалося величезної кількості тих, хто бажає придбати автомобіль. Був, щоправда, буденний день, і вихідними днями покупців та машин буде більше. Як повідомив «Дню» директор авторинку «Центральний» Олександр Бучер, ще за кілька тижнів до набуття чинності закону, згідно з яким на територію нашої держави заборонено ввезення автомобілів без сплати мита і податків та до того ж збільшено ввізне мито на автомобілі, що були у вжитку, торгівці такими автомобілями припинили збут, вважаючи за краще скористатися часом і «пригнати» якомога більше машин. У той же час, на його думку, запровадження такого закону, передусім, негативно відіб’ється на покупцях, бо вже на сьогодні ціни на такі автомобілі зросли приблизно на 15%, що особливо помітно у випадку з автомобілями низької та середньої цінової групи, природно, зменшилася і можливість знижок на базарі. Також почастішає повторний продаж автомобілів, що встигли «відбігати» своє як на Заході, так і в Україні, від чого покупці також не виграють. Адже, за словами О. Бучера, ті люди, які розраховували купити ненову іномарку, навряд чи зможуть «нашкребти» грошей на новий автомобіль. Та й вельми сумнівно, що покупці, які бажали придбати хоч і ненову, але надійну, з їхнього погляду, іномарку, захочуть купити хоч і новий, але вітчизняний автомобіль.

У той же час, каже «Дню» заступник генерального директора з питань торгівлі торгового центру корпорації «Укравто» Ігор Моiсєєв, закон має посприяти захисту національного виробника, а також тих імпортерів, які працюють офіційно. Виграє, за його словами, і державний бюджет, який одержуватиме відповідні відрахування вiд легального продажу автомобілів. За його словами, закон може непрямо вплинути на обсяг продажу нових автомобілів, адже коли автомобілі, що були у вжитку, подорожчають, то в людей з’явиться можливість купити нове авто, це спричинить оновлення парку автомобілів, які «бігають» в Україні, що також посприяє зростанню безпеки на шляхах.

«Звичайно, так званим «сірим» дилерам працювати стане важче. До того ж під час купівлі машини в «сірого» дилера покупець ризикує тим, що машина може бути вкраденою у власника, — каже менеджер із продажу автомобілів представництва Dimler-Chrisler в Україні Ігор Головенко. — Природно, ми, як офіційні дилери, раді тому, що в нас зростуть обсяги продажу. До того ж наш ринок автопродажів починає працювати цивілізовано, як це заведено у всіх країнах Європи. Я думаю, що виграють і наші покупці, адже ми надаємо гарантію на обслуговування. Ті ж, котрі купують автомобілі в нелегальних дилерів, змушені обслуговувати їх за свої гроші. І таким дилерам буде вигідніше працювати легально, аніж повторювати колишні схеми. Тим більше, що існує практика співпраці з офіційними дилерами і вони можуть отримувати знижки під час купівлі декількох машин, продавати їх від нашого імені та одержувати від цього комісійні. Я думаю, що це буде вигідно і прозоро для всіх. А державний бюджет одержуватиме кошти, які під час купівлі в «сірого» дилера йшли повз державну скарбницю».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати