Коротко / УКРАЇНА
Завод на Житомирщині завдав шкоди не тільки річці, а й атмосфері
Після того, як ЗАО «Коростенський завод МДФ» знехтував рішенням про тимчасове припинення діяльності (яке було ухвалено в зв’язку з забрудненням річки Уж — див. «День» №44 — 45), головний державний інспектор з охорони навколишнього середовища в Житомирській області Богдан Гнатюк підписав розпорядження про опломбування підприємства-забрудника. Завод було опломбовано до 19 березня, а вже 20-го в Коростені відбулася нарада, на якій вирішували, як усуватимуть наслідки забруднення річки й дальшу долю підприємства. Нині «Коростенський завод МДФ» дістав дозвіл на часткове відновлення діяльності. Річці завод не загрожує — зливову каналізацію опломбовано. Відповідні служби щоденно на підприємстві проводять перевірки. До того ж у двох напрямках тривають лабораторні дослідження: крім забруднення води, завод у декілька разів перевищив норми викидів шкідливих речовин в атмосферу. Про це «Дню» повідомив перший заступник начальника Державної екологічної інспекції в Житомирській області Сергій Зибалов. За його словами, зливова каналізація і пропускні фільтри заводу було збудовано не у відповідності з проектом. Станом на 21 березня вода в річці Уж, поблизу села Воронове, на Житомирщині, тече чиста. Річці вдалося очиститися природним шляхом. Можливо, боротися із забрудненням водоймі допоможуть органи місцевого самоврядування й державна влада, повідомляє Юлія ГУЗ, Житомир.
На Донеччині протестують і автомобілісти
За неповні півтора тижня жителі Донецька й області виходили на вулицю проти поборів у виші, відбулась акція проти відсутності нормальної інфраструктури і через відсутність заробітної плати на заводі «Топаз». «День» уже писав (у № 49 від 21 березня 2012 року) про конфлікт горлівських студентів з адміністрацією педінституту іноземних мов, які упродовж останніх днів виходять на мітинги. Слідом за ними, наступного дня, на вулиці міста вийшло більше сотні автомобілістів і пішоходів із гаслом «Ударимо по бездоріжжю Горлівки!». На думку учасників акції, інвестування в розвиток автотранспортних доріг міста відбувається тільки на папері, а не насправді. Всі ремонтні роботи, які здійснюються в місті, неякісні, оскільки після зими дороги знову підлягають ремонту. «Якщо ремонт проводиться, то наслідки цих робіт мають бути очевидні і після трьох місяців зимового сезону. А у нас навесні проїжджаєш — а там знову 20-сантиметрові ями. Не у кожного є можливість купувати позашляховики (хоча й ті сиплються), більшість із нас їздить на звичайних автомобілях», — коментує ситуацію Аліна Тимченко, голова громадської організації автолюбителів «Горлівський автоклуб «Форсаж», повідомляє Катерина ЯКОВЛЕНКО, Донецьк.
Минулого року Україну залишили майже 12 тисяч громадян
Міністерство внутрішніх справ повідомило, що 2011 року українці отримали 11 907 дозволів на постійне проживання за кордоном, передає ua.korrespondent.net. «За останні 4 роки видано дозволів на виїзд громадян України за кордон на постійне проживання: 2008 року — 24 496, 2009 — 18 515, 2010 — 13 889 і 2011 року — 11 907, у тому числі дорослим — 6996, дітям — 2 214, пенсіонерам — 2697», — повідомив голова департаменту у справах імміграції Сергій Ксензов. Крім того, за даними департаменту 2008 року українці отримали майже 1268 тисяч паспортів для виїзду за кордон, 2009 — більш ніж 889 тисяч, 2010 — 843,5 тис., а 2011 року — 997 тис. Також у міністерстві зазначили, що скоротилася кількість українців, які вирішили повернутися на Батьківщину. Раніше повідомлялося, що на заробітках за межами України перебувають до трьох мільйонів українців.
Випуск газети №:
№50, (2012)Рубрика
День України