У битві за пасажира
Конфліктна — до бійок — ситуація, котра склалася на автобусних маршрутах Києва між водіями мікроавтобусів-таксі, спонукала акціонерні товариства й автобусні парки столиці звернутися в Комітет із «позовом» на ЗАТ «Автосвіт». Позивачі вважають, що ця компанія порушує «правила гри» на ринку транспортних послуг, які визначені в листопаді 1996 року постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів автотранспортом». А саме: мікроавтобуси «Автосвіту» систематично вторгаються в постійні автобусні маршрути, які на конкурсі (тендері) виграні іншими перевізниками й закріплені за ними для обслуговування пасажирів. Від цього страждають фінансові інтереси «господарів» маршрутів, бо ж, зрозуміло, прибутки зменшуються.
«Автосвіт», посилаючись на статтю 42 Конституції України, в якій, окрім іншого, зазначено, що держава гарантує захист конкуренції, вважає, що застосовуваний нею метод «летючого голландця» є правомірним.
У засіданні Комітету взяли участь представники ДАI МВС, Державної податкової адміністрації, Мінтрансу, Всеукраїнської асоціації автоперевізників і столичної держадміністрації.
Про причини конфлікту, шляхи його подолання і про результати засідання Комітету газета «День» повідомить читачів у найближчих числах.
КОЛИ ВЕРСТАВСЯ НОМЕР
О 16.00 ухвалу Антимонопольного комітету щодо «Автосвіту» ще не було оголошено, оскільки під постановою АК підписалася тільки половина учасників засідання Комітету.