Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
«Хороший знак» для дилерів
В Україні у вересні відмічено зростання продажу нових автомобілів на 37% в порівнянні з вереснем 2004 року — майже до 27 тис. авто. Як повідомляє інформаційно-аналітична група Auto-Consulting, зростання ринку після пікового серпня (зростання продажу в порівнянні з серпнем 2004 року становило 66,2%) стало для багатьох дилерів «хорошим знаком». За даними групи, у вересні лідерство зберіг АвтоВАЗ — в Україні продано близько 10 тис. автомобілів ВАЗ, частка ринку становила 37% (в серпні — 33,6%). «Так багато за один місяць дилери ще не продавали», — констатує Auto-Consulting. Наступні позиції в продажу в Україні зайняли дилери Daewoo, Chevrolet, ЗАЗ. За інформацією Auto-Consulting, у вересні «атаку на український ринок зробили відразу кілька китайських виробників». Як правило, «китайські» автомобілі — це позадорожники за ціною $22- 25 тис. «Поки що особливої погоди «китайські» моделі в Україні не роблять, але у своєму класі вони вже зайняли 42% ринку», — підкреслюють експерти.
Німецька «газована вода» випускається в Україні
ТОВ «Монастирський квас» (Київська обл.) почало виробництво газованої води від торгової марки (ТМ) Libella на заводі «Дарл» (Одеса), що належить їй. З власником цієї ТМ німецькою компанією Wild підписано десятирічний контракт. Як повідомив директор ТОВ «Монастирський квас» Андрій Білий, контракт передбачає надання компанією Wild сировини для виробництва напою та маркетингову підтримку. Газована вода Libella виготовляється на лінії потужністю 6—8 тис. пляшок (2 л) на годину. Передбачається, що надалі ці потужності розширюватимуть. У 2006 році компанія планує продати 5 млн. дволітрових пляшок напою. Передбачається, що протягом двох-трьох місяців продаж Libella буде налагоджено на всій території України. У цей час газована вода Libella виготовляється в Німеччині, Австрії, Румунії, Литві, Латвії, Естонії, Казахстані, Киргизії, Косово, Албанії, Македонії.
Хочуть увійти до складу акціонерів
П’ять інвесторів ведуть переговори з ЗАТ «Банк «НРБ» (Київ) про можливості входження до складу його акціонерів. Про це повідомив агентству Інтерфакс-Україна президент банку В’ячеслав Юткін. При цьому він спростував інформацію, що з’явилася в ЗМІ про те, що російський Ощадбанк збирається найближчим часом купити ЗАТ «Банк «НРБ». «Ми ведемо переговори з західними та російськими інвесторами. Можливо, інвесторів буде кілька», — сказав він, відзначивши, що переговори можуть закінчитися не раніше грудня. ЗАТ «Комерційний банк «НРБ» зареєстровано 15 червня 2001 року. Наразі його акціонерами є компанії «Проєкт-інвест», спільне українсько-швейцарське підприємство «РіС-Україна» і спільне українсько-швейцарське підприємство «Зумсервіс-Україна». Балансовий капітал банку на 1 жовтня становив 100,002 млн. грн., активи — 731,791 млн. грн., фінансовий результат за підсумками січня — вересня 2005 року становив 6,552 млн. грн.
Монополісту нагадали про тарифи
Антимонопольний комітет офіційно нагадав американській компанії «Вестерн Юніон» про зобов’язання зменшити чергові тарифи на грошові перекази фізичними особами. Як відомо, в результаті домовленостей із комітетом «Вестерн Юніон» знизила тарифи на грошові перекази з тих країн, у яких працює основна частина українських заробітчан. Зокрема, у вересні 2004 року тарифи знижено в 2,5 рази на грошові перекази з Росії, а також у 2-4 рази з першого квітня 2005 року на перекази з Португалії, Іспанії й Італії. Разом із тим, компанія зобов’язалася до кінця цього року переглянути тарифи на перекази з Польщі, Греції, Ізраїлю, Чехії, Німеччини в бік їхнього зменшення, ввести нову послугу переказу грошей із США за значно меншим тарифом із їх видачею в Україні за добу. Оскільки 2005 рік близиться до завершення, АМК звернув увагу монополіста на необхідність виконання зобов’язань. Зараз, за деякими оцінками, понад 7 мільйонів українців працюють за кордоном, більша частина з яких користується послугами компанії «Вестерн Юніон».
Випуск газети №:
№189, (2005)Рубрика
Економіка