Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

20 липня, 00:00

Стабілізація «Укриття» коштуватиме близько $50 мільйонів

Державне підприємство «Чорнобильська АЕС» уклало контракт з українсько-російським консорціумом на виконання стабілізаційних робіт на об’єкті «Укриття». Вартість контракту становить близько $49 млн. До консорціуму ввійшли одна російська компанія — ЗАТ «Атомбудекспорт» та три українські — ВАТ «Південтеплоенергомонтаж», ЗАТ «Управління будівництва РАЕС» і проектний, конструкторсько-технологічний інститут «Атоменергобудпроект» (Київ). Стабілізаційні роботи виконуватимуть лише на конструкціях, що викликають особливу стурбованість фахівців та потребують першочергового зміцнення. Основні роботи розпочнуться в лютому 2005 року. Термін завершення контракту — 10 — 15 років.

Україна створить державну компанію «Укрбуд»

В Україні створять державне акціонерне товариство «Будівельна компанія «Укрбуд». Це закріплене постановою уряду від 13 липня. Компанію створять у формі відкритого акціонерного товариства. Його статутний фонд передбачають сформувати шляхом передачі майна державних підприємств, а також частини майна української державної будівельної корпорації «Укрбуд». До прийняття рішення про приватизацію всі 100% акцій залишаться у власності держави, а повноваження з управління держпакетом передадуть корпорації «Укрбуд». Уряд зобов’язав Фонд держмайна забезпечити оцінку майна компанії.

Акції «Укртелекому» за опціони

200 опціонів на купівлю 200 тис. акцій ВАТ «Укртелекому» (на загальну суму 7,96 млн. грн.) планує продати компанія «Автоальянс — ХХI століття». Як повідомила компанія, опціони випустять трьома серіями: 60 — серії «А», 80 — серії «В» і 60 — серії «С». Кожен опціон дає право його держателю на придбання 1000 простих іменних акцій ВАТ «Укртелеком». Ціни відрізняються залежно від серії. Опціони випустять у документарній формі з умовою реальної поставки 17 грудня 2004 року. Компанія планує розміщувати їх у період із 2 серпня по 16 грудня. Погашення гарантується наявністю в компанії 80% акцій, необхідних для виконання опціонів.

Вагони — своїми силами

Щоб забезпечити Україну новими, дешевшими вітчизняними вагонами, і при цьому запрацювати, ЗАТ «Харківський вагонобудівний завод» почав збирати для Південної залізниці купейні вагони конструкції Тверського вагонобудівного заводу (ТВЗ) Російської Федерації. Випуск вагонів поставлено на потік у рамках спеціального режиму інвестиційної діяльності на території Харкова. Зараз закрите акціонерне товариство, співзасновником якого є ТВЗ, вийшло на виробництво трьох купейних і трьох плацкартних вагонів на місяць. А першим одержувачем купейних вагонів російської конструкції стала Одеська залізниця.

Згідно з планами керівництва управління Південної залізниці, у 2005 році завершать повну електрифікацію всіх шляхів, що дозволить розширити її транспортні можливості. Це спричинить збільшення попиту на продукцію Харківського вагонобудівного заводу, повідомляє Марина ГОЛІНА , Харків.

Екологічно безпечні турбіни для Ками

Харківський завод «Турбоатом» закінчив роботу над екологічно безпечною турбіною для Камської гідроелектростанції. До кінця року для Росії виготовлять вже десяту турбіну потужністю 28 мегават. Усього ж у рамках проекту реконструкції ГЕС оновлять 23 турбіни. Екологічний аспект нових турбін полягає в тому, що апаратура діагностики різних її вузлів дозволяє запобігти попаданню в річку мастила. А застосування самозмащувальних матеріалів покращує цей ефект, повідомляє Марина ГОЛІНА , Харків.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати