МЕДІА-НОВИНИ
«Фаворитів телепреси-2010» визначено
Днями експертне журі, до складу якого входять українські телеоглядачі, шляхом відкритого голосування визначило телевізійні проекти, що вибороли першу та другу премію професійної відзнаки «Фаворит телепреси-2010». Правда, назви цих проектів поки не озвучуються. Вони стануть відомі 8 вересня, під час церемонії нагородження лауреатів «Фаворит телепреси-2010». А от претенденти на третю премію вже озвучені. Однакову кількість голосів експертів отримали три проекти — «БУМ» (телеканал «Інтер»), «Кіно.UA» (Перший Національний) та «Новий час» («5 канал»). Переможець серед цих трьох претендентів буде обиратися вже не журі, а шляхом «всенародного» голосування.
Професійна відзнака «Фаворит телепреси» була заснована «Телекритикою» у 2007 році як премія від оглядачів, які пишуть про медіа в друкованих та інтернет-виданнях. Традиційно ця відзнака вручалася у рамках нагородження премією «Телетріумф». Але 2009 року засновники премії вирішили дистанціюватися від основної телевізійної нагороди.
Газета «День» уже третій рік поспіль бере участь у визначенні переможців «Фаворит телепреси-2010» та пропонує власних номінантів, які, на думку колективу редакції, заслуговують на увагу. Цього року «фаворитами» «Дня» стали серіал «Гра долі» («5 канал»), програми «Діалоги» (ДТРК «Культура») та «Історії міста» (телеканал «СІТІ»). Всього цього року на премію «Фаворит телепреси-2010» номінувалося близько 20 проектів 10 українських каналів.
«Forbes» виходитиме в Україні
Український Об’єднаний Медіа Холдинг отримав ліцензію на випуск в Україні журналу «Forbes». Цей американський фінансово-економічний журнал виходить ще з 1917 року і став одним з найбільш авторитетних та відомих друкованих видань у світі.
Перший номер українського «Forbes» з’явиться на ринку у першому кварталі 2011 року. Представники Об’єднаного Медіа Холдингу стверджують, що поява в Україні найбільш впливового у світі ділового журналу — це ще один крок, спрямований на входження української молодої економіки у глобальну економічну систему, а також приєднання до найкращих стандартів світової журналістики. Відповідно, завдання Холдингу вони вбачають у тому, щоб упродовж трьох років зробити «Forbes» найуспішнішим діловим журналом на українському ринку з найкращими показниками як довіри читачів, так і рекламних доходів.
Окрім журналу «Forbes», функціонує ще сайт Forbes.com — один з найавторитетніших ділових веб-сайтів. Обидва ресурси входять до світового холдингу Forbes Media. Forbes.com читають більше 18-ти мільйонів осіб. А аудиторія друкованих видань «Forbes» і «Forbes Asia» перевищує шість мільйонів читачів. Ліцензію на випуск журналу «Forbes» мають Китай, Хорватія, Індія, Індонезія, Ізраїль, Корея, Латвія, Польща, Румунія, Росія, Словаччина і Туреччина.
Випуск газети №:
№157, (2010)Рубрика
Медіа