Мережа магазинів — як стартовий досвід телебізнесу
— Дмитре, в київських телевізійних колах ви не дуже відома особистість. Яким чином сталося так, що ви, виходець iз Одеси, відразу були призначені генеральним продюсером київської телекомпанії?
— Я не те щоб «не дуже відома» особистість у Києві. Я невідома фігура взагалі. Просто це було єдине крісло в телекомпанії, яке на той момент було вільне (усміхається).
— Як ви почуваєтеся після півторамісячного керівництва творчим процесом? Що вдалося зробити і що не вдалося?
— Почуваюся дуже добре. Удалося знайти взаєморозуміння з усіма членами колективу, що було не так легко, оскільки нікого із цього колективу я раніше не знав. Крім того, тепер почуваюся досить затишно, і в мене є впевненість, що ця команда в цій країні може багато чого досягнути.
А що іще вдалося? Канал несподівано для телеглядачів став змінюватися, і, судячи з відгуків, багато хто оцінює зміни в ефірі позитивно.
— У вашому прес-релізі, який «День» опублікував минулої п’ятниці, зазначалося, що «Канал 4» перебуває «на шляху до створення принципово нового інформаційно-розважального каналу позитивного змісту». А чи не забагато в нас буде «позитивних» каналів та інформаційних програм із суб’єктивним відбором новин зі знаком «+»? А куди подінуться новини зі знаком «—»?
— Мені здається, що новини не бувають ані зі знаком «мінус», ані зі знаком «плюс». Новини — суха, об’єктивна інформація, і який знак їй поставить глядач — це вже його справа. Просто хочеться, щоб увечері, увімкнувши вдома цей канал, глядач міг розслабитися та відволіктися вiд проблем, яких і так у нашому житті вистачає.
— Тобто ви суб’єктивно не трактуватимете інформацію?
— Ні. Більше за те, на мій погляд, Микола Канішевський, який сьогодні є головним продюсером інформаційної служби, досить досвідчений професіонал, який зарекомендував себе як грамотний інформаційник. Його смакові я цілком довіряю.
— Не секрет, що на сьогодні телеканал має низькі рейтинги — десь у районі сьомої позиції. Яким чином і за рахунок чого ви маєте намір «відібрати» глядацьку аудиторію у ваших конкурентів?
— За рахунок залучення на канал досвідчених авторських груп. Вони з’являться частково з моєї рідної Одеси, частково з Москви. Я поки що не можу розповісти про конкретні проекти, але в багажі згаданих мною людей — сценарії програм «Городок», усіх спеціальних проектів РТР («Блакитний вогник», «Стара квартира», «Добривечір з Ігорем Угольниковим») тощо.
— Ви для себе вибрали нову, досить амбіційну назву — «Канал 4». Крім того, ви заявили про плани створення всеукраїнської мережі поширення телеканалу. Наскільки успішно посуваються ці плани і коли ви станете відомими не тільки в Києві?
— Плани просуваються «повільно, але впевнено», а коли в нас з’являться новини про це, ми про них спеціально повідомимо.
— Чим ви займалися до приходу на «Канал 4»? Чи надовго маєте намір затриматися в Києві?
— До телеканалу «ТЕТ» я був актором «Клубу веселих і кмітливих джентльменів» Одеського університету, відповідальним секретарем міської газети. Крім того, дев’ять років я випускав і вів розважальні програми на одеських телеканалах. Останні три роки зі своїх тридцяти трьох я займався бізнесом — мережа магазинів в Одесі. Думаю, що мій бізнес-досвід тільки допоможе: як мені здається, я вмію рахувати свої гроші.
У Києві затримаюсь настільки довго, наскільки вистачить терпіння засновників телеканалу.