Перейти до основного вмісту

Британців обурила реклама KFC, в якій "не поважають курей"

02 лютого, 13:14

Британське управління по стандартам реклами опублікувало список рекламних роликів, які найбільше обурили британців в 2017 році,  повідомляє "Еспресо".

Перше місце в списку зайняла реклама ресторану швидкого харчування KFC. У відео The Whole Chicken кури танцюють під пісню репера DMX.

Як заявили в управлінні, на ролик поскаржилися 755 жителів Великобританії. На думку глядачів, реклама демонструє неповагу до курей і викликає занепокоєння у вегетаріанців, веганів і дітей.

Також британців обурила реклама сервісу Moneysupermarket - глядачі визнали ролик гомофобним.

На третьому місці опинилася реклама косметичного бренду Dove, в якій піднімалася тема грудного вигодовування.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати