Колір — усьому голова

У галереї «Ірена» відкрилася виставка живописних робіт двох молодих київських художниць — Ганни Криволап та Ольги Конощук. Спільна поява для них — не експеримент, а, швидше, стійка традиція. Принаймні, стосовно «Ірени», де художниці виставлялися три роки тому.
І Ганна Криволап, і Ольга Конощук обрали в живопису той шлях, який прийнято називати досить обтічним словом «абстракція». Художниці працюють із кольором, аналізуючи та синтезуючи його можливості. Часом — справді необмежені. Часом — нарочито вставлені в зазделегідь і спеціально задану «рамку» поставлених задач і проблем, що вирішуються.
Роботи Ольги Конощук, якщо можна так висловитися, «асоціативніші». Наділені назвами, завжди — точно- реалістичними і водночас цілком умовними («Вечір», «Враження»), вони будуються на глибині та чистоті одного разу вибраного тону, на його підтвердженні й затвердженні іншими фарбами. Картини Ганни Криволап розкутіші — у них панує вільне експериментування, яке визначається абсолютно по-абстрактному — «Композиція», «Пластика». Ганна Криволап — дочка й учениця А. Криволапа, однак її живописна манера цілком самостійна — і цікава.