Empty Title
АТ "Укравтобуспром" (м. Львів) створило комфортабельний півтораповерховий туристський автобус "Тур" із запасом ходу до 2500 км і розпочало його випуск у двох модифікаціях: А-171 й А-172. Автобус, залежно від класу комфорту, розрахований на 40 - 52 пасажирів. Заввишки він 3,50-3,76 м, а ємність багажника, що займає верхні півповерху, - до 10 куб. м. Діапазон ходу незалежної передньої підвіски (плюс-мінус 140 мм) удвічі більше, ніж у закордонних аналогів, що робить її практично "непробивною" на вибоїнах. Автобус комплектується 364-сильним дизельним двигуном ДАФ або 340-сильним "Дойц".
Перший "Тур" уже курсує за маршрутом Львів-Лондон. Коштує він приблизно вдвічі дешевше аналогічних "мерседесів" і "неопланів". Як розповів нашому кореспондентові директор "Укравтобуспрому" Любомир Крайник, уже з'явилися замовники з Татарстану та країн Середньої Азії, котрі вважають нову модель оптимальною для паломництва в Мекку...
ТРАМВАЇ ЗАМІСТЬ РАКЕТУкраїнсько-чеське СП "Татра-Південь" виробляє спільні трамваї Т-3М не тільки для України. Як повідомив нам директор СП Анатолій Кердивара, надійшли замовлення з 16 міст Росії: Тули, Твері, Курська, Липецька, Ростова, Краснодара, Уфи, Барнаула та ін. 80 вагонів для міста Шираз купує Іран.
Травмаї виробляються на базі дніпропетровського заводу "Південмаш", який виготовляв стратегічні ракети.
У ЗАКАРПАТТІ ВІДКРИВСЯ ПОРТ - АВТОМОБІЛЬНИЙВ українському місті Чоп на кордоні в Угорщиною відкрито автопорт, що дозволяє пропускати через КПП "Тисса" до 220 автопоїздів на добу. У ньому передбачено сервіс для водіїв, що відповідає європейським стандартам.
Подібний автопорт будується й з угорського боку кордону, в місті Захонь. Але наразі звідти щодоби на територію України пропускають лише 40 автопоїздів.
АВТОПАРК США ЗРОСТАЄ ВДВІЧІ ШВИДШЕ НІЖ КІЛЬКІСТЬ ВОДІЇВДуже цікаві цифри є в останньому докладі міністерства транспорту США.
З 1969 року кількість автомобілів у країні збільшилася на 144% і становить 176 мільйонів. Кількість водіїв за той же час зросла лише на 72%.
1969 р. з кожних 100 сімей "безавтомобільних" було 20. Тепер їх тільки 8. Близько 19% сімей мають по 3 й більше авто (1969 р. це дозволяли собі лише 4,6%).
Все швидше, проте, зростає середній вік американських автомашин: тих, яким понад 10 років, 1969 р. було 7,8 мільйона, а нині їх 52,5 мільйона.
ВСЕ МЕНШЕ БЕЗКОШТОВНИХ АВТОСТРАДУ п'яти країнах Європи: Франції, Італії, Іспанії, Португалії та Греції - каси перед ділянками швидкісних автошляхів, а також перед основними мостами й тунелями давно стали звичними. Таку систему оплати проїзду готуються запровадити в себе Німеччина, Австрія та Нідерланди. Ініціатори проекту закликають до почуття справедливості: утримання й ремонт швидкісних шляхів мають сплачувати ті, хто ними користується, а не всі платники податків країни.
ЧИТАЛЬНІ ЗАЛИ НА КОЛЕСАХУ міської влади Туріну виникла свіжа ідея: безкоштовно видавати пасажирам трамваїв книжки для читання під час їзди. Мета експерименту - не лише зробити поїздки менш втомливими, а й підтримати національну літературу, яка переживає глибоку кризу. Через обмеження часу пропонуватимуться не романи, а збірники віршів і коротких оповідань. Якщо пасажири залишаться задоволені нововведенням, воно охопить й інші різновиди турінського громадського транспорту.
У БУЕНОС-АЙРЕСІ ЩОП'ЯТНИЦІХвати аргентинської столиці мають можливість "випустити пар" на автодромі на околиці, де щоп'ятниці для всіх бажаючих влаштовуються швидкісні заїзди. На думку дорожньої поліції, у цих міні-гонках водії витрачають надлишки агресивності, і рух вулицями міста стає спокійнішим.
Выпуск газеты №:
№205, (1997)Section
Панорама «Дня»