Перейти до основного вмісту

Дзвенять шпаги

13 і 14 червня у Національній опереті покажуть мюзикл «Труффальдіно із Бергамо»!
11 червня, 16:08
АКТОРИ ДМИТРО ШАРАБУРІН (ТРУФФАЛЬДІНО) І ТАМАРА ХОДАКОВА (БЕАТРІЧЕ) З АЗАРТОМ ГОТУЮТЬСЯ ДО ПРЕМ’ЄРИ МЮЗИКЛУ «ТРУФФАЛЬДІНО ІЗ БЕРГАМО» / ФОТО АНАТОЛІЯ ФЕДОРЦІВА

Нині на сцені злітають плащі, дзвенять шпаги, з’являються чарівні маски — це історія веселого хитруна і пройдисвіта Труффальдіно, який служить одночасно двом панам і примудряється з вигодою для кишені влаштувати не тільки особисте щастя своїх панів, а ще й своє власне. Артисти перевтілюються в образи п’єси Карла Гольдоні «Слуга двох панів», розучують хореографію під відому музику Олександра Колкера, з азартом готуючись до прем’єри мюзиклу «Труффальдіно із Бергамо».

— Матеріал благодатний для роботи за своєю складністю і цікавістю водночас, — зазначає режисер-постановник вистави, художній керівник театру Богдан СТРУТИНСЬКИЙ. — Складний тому, що віршована форма п’єси і безперервний рух: швидкі зміни подій, миттєві реакції, така собі енергійна пружина. А цікавий, бо у репертуарі нашого театру ще не було вистави у такій стилістиці. Комедія дель арте — це чудова школа для акторів, бо тут потрібні темперамент, чітка дикція, хороша пам’ять, увага, винахідливість, багата фантазія, спритність, а також володіння тілом, декламацією, голосом і диханням. Тут, навіть пантоміма як мова рухів тіла виступає нарівні зі словом, а то і більше: спочатку треба все зіграти мімікою, жестом, а вже потім словом, як результатом найбільшого емоційного розпалу.

— Музика Олександра Колкера виконує дві головні функції: вона або супроводжує дію, логічно продовжує і доповнює лібрето, створюючи відповідний настрій, або занурює слухача у внутрішній світ головного героя, у світ роздумів та мрій Труффальдіно, — каже диригент Дмитро МОРОЗОВ. А балетмейстер Вадим ПРОКОПЕНКО додає: «Для стилістики танцю у мюзиклі характерна ексцентрика. Матеріал вимагає прискореного музичного темпоритму. Тому головне завдання для артистів балету — вміло та якісно поєднати хореографію, наповнену складними елементами еквілібристики, з акторською майстерністю».

Головні ролі репетирують кілька складів акторів: Дмитро Шарабурін, Сергій Яцук (Труффальдіно), Олена Арбузова, Ганна Довбня й Оксана Прасолова (Смеральдіна), Ірина Беспалова-Примак і Тамара Ходакові (Беатріче), Сергій Авдєєв і Євген Прудник (Флоріндо).

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати